tisdag 21 september 2010

Trevlig helg

Ida och Oskar kom till Göteborg i fredags och vi har haft en trevlig helg.
Hoppas de tycker detsamma!

Vi åt tacos och drack vin/öl, skicka iväg Oskar på spårvagnen till Jon
Jag och Ida hade en sån där kväll som bara hon och jag kan ha :)

Lördags åkte jag o Ida ner till Nordstan för att kika runt.
På kvällen käka vi allihopa tillsammans och drack lite, sedan blev de krogen
Kom i säng iallafall till 04:30

I söndags åkte de hemåt vid 14, vi han äta på Jensens innan iaf :)

Jag och Jon följde valvakan och man kan inte annat än fundera på detta årets val.
Och kan ingen annat säga än att jag skäms över Borlänge och deras åsikter.
Men som sagt, valet är gjort och nu hoppas man bara på det bästa.

Idag har jag skickat i två uppgifter, och vid 12 kom hemtentan ut.
Åh plugg eli plugg plugg!
Fast det ska nog gå, har tills på söndag på mig.

Projektarbetet börjar nästa vecka, får se hur det går.
Har valt att avbryta det tänkta arbetet med en viss person pga dess arbetsförmåga som inte ligger på topp. Och är det grupparbete ska man fasiken inte skriva 17-20 sidor själv.
Den personen är tydligen sur nu men va f'*n.

Så nu hoppas jag på ett roligt projektarbete med gestaltning ist :)

Inga kommentarer: